Rush Limbaugh just announced on his radio program he has been diagnosed with advanced lung cancer

The legend of talk radio, Rush Limbaugh, just announced on his radio show that he’s been diagnosed with advanced stage lung cancer:






What horrible, horrible news. I know I speak for all of you that we will be praying for God to heal him and that his treatments will be successful at eradicating the lung cancer.
Here’s the video of his announcement:


Talk radio king Rush Limbaugh stunned his 20-million member audience Monday with the announcement he's been diagnosed with "advanced lung cancer." The 69-year-old conservative talk pioneer closed his broadcast with the grim news, saying he will be leaving his golden EIB microphone for treatment, but hopes to return soon.
“This day has been one of the most difficult days in recent memory, for me, because I’ve known this moment was coming,” Limbaugh said. “I’m sure that you all know by now that I really don’t like talking about myself and I don’t like making things about me… one thing that I know, that has happened over the 31-plus years of this program is that there has been an incredible bond that had developed between all of you and me.”
The conservative radio icon then told his audience that his job has provided him with the “greatness satisfaction and happiness” of his life.
“So, I have to tell you something today that I wish I didn’t have to tell you. It’s a struggle for me because I had to inform my staff earlier today,” he said. “I can’t help but feel that I’m letting everybody down. The upshot is that I have been diagnosed with advanced lung cancer.”
Limbaugh told listeners that the disease will keep him off the air on certain days when he receives treatment. He said the diagnosis has been confirmed by two medical institutions since he first realized something was wrong on January 12 when he experienced shortness of breath.
“I thought about not telling anybody,” he said. “It is what it is. You know me, I’m the mayor of Realville. This has happened and my intention is to come here every day I can, and do this program as normally and competently and expertly as I do each and every day because that is the source of my greatest satisfaction professionally, personally.”
“I told the staff today that I have a deeply personal relationship with God that I do not proselytize about, but I do, and I have been working that relationship tremendously,” he said. "I am, at the moment, experiencing zero symptoms."
Limbaugh said he will undergo further testing and plans to “push ahead and keep everything as normal” as he can.
“I felt that I had to tell you because that’s the kind of relationship that I feel like I have with those of you in this audience,” he said. “Over the years, a lot of people have been very nice, telling me how much this program has meant to them but, whatever that is, it pales in comparison to what you all have meant to me.”
The radio veteran -- widely considered one of the most powerful voices in conservative media -- said he “can’t describe” the feeling but he’s aware his audience understands him.
“The rest of the world may not,” Limbaugh said. “But I know that you do.”
Limbaugh called his listeners one of “the greatest sources of confidence” that he’s ever had in his life.
“I hope I will be talking about this as little as necessary in the coming days, but we’ve got a great bunch of doctors, a great team assembled, we’re at full speed ahead on this,” Limbaugh said. “It’s just now a matter of implementing what we are going to be told later this week.”
He said he “hopes” to be back on Thursday.
“If not, it’ll be as soon as I can,” Limbaugh said. “Every day I’m not here, I’ll be thinking of you and missing you.”
Limbaugh’s name began trending on social media within minutes of shocking announcement as countless users offered thoughts and prayers.“The Rush Limbaugh Show” reaches up to 27 million people per week on more than 600 stations, according to his website.
Limbaugh began the “The Rush Limbaugh Show” in 1988 and has since earned a variety of awards and honors. He is a five-time winner of the National Association of Broadcasters Marconi Award for “Excellence in Syndicated and Network Broadcasting,” a No. 1 New York Times bestselling author, a member of the Radio Hall of Face, National Association of Broadcasters Hall of Fame, was named one of Barbara Walters’ 10 Most Fascinating People in 2008, and one of TIME’s 100 Most Influential People in the World in 2009.
Limbaugh has been named to Forbes Magazine’s 50 Most Powerful Celebrities in the United States list, received the William F. Buckley, Jr. Award for media excellence, was named CPAC’s “Defender of the Constitution Award” in 2009 and was invited to stay in the Lincoln Bedroom in the White House by President George H. W. Bush.
He was also an honorary member of the House of Representatives Republican freshman class of 1995.

Comments

  1. t thích Shaun ở bên Carly hơn Lea. vì sao hả? Vì Lea nên là 1 người bạn và đang là 1 người bạn tuyệt vời nó đủ cho tình cảm của 2 người rồi. Carly thực sự yêu Shaun đủ kiên nhẫn và cảm thông với Shaun như cách 1 người bạn gái thực sự. mn bảo Lea và Shaun hợp hơn nhưng t thấy cách mà Shaun đối xử với 2 người khác hẳn. Vì Shaun thực sự coi Lea là bạn nên cảm thấy thân thiết tin tưởng và dễ sẻ chia dễ dàng cho Lea thấy mặt ko tốt của bản thân giống như cách mà Shaun nói với bác Glassman còn đối với Carly là thực sự như cách 1 chàng trai đối xử với bạn gái của mình. Luôn muốn cô ấy thấy mặt tốt của bản thân nóng lòng muốn gây ấn tượng với cô ấy mà quên mất rằng Carly cũng thông minh và các tính chẳng kém 1 cô gái nào

    ReplyDelete
  2. Lúc ở bên Lea thì Shaun chỉ thấy có 60bpm, chính là vì cậu ấy thấy Lea rất thân thuộc, ko bài xích sự gần gũi vs Lea, giống như với bác sĩ Glassman vậy. Đó là cảm xúc khi ở bên những người thân, bạn thân thiết.
    Ở bên Carly thì Shaun thấy háo hức, muốn gần gũi. Điều này rất xa lạ với Shaun vì trong tâm thức cậu coi trọng Carly, nên càng lo lắng, hồi hộp, áp lực khi ở bên Carly.
    Mình không nghĩ là Shaun yêu Lea, mình tin Shaun yêu Carly. Nhưng vấn đề là Shaun sẽ không rời bỏ Lea vì Carly. Cái quan trọng là tình cảm của Shaun với Carly chưa đậm sâu, chưa đạt tới mức như bác sĩ Glassman hay ông bác sĩ hướng dẫn Shaun vs Morgan tập này ấy. Vì thế có lẽ Shaun chưa tìm đc người cậu ấy sẽ kết hôn đâu mà chỉ là yêu thôi

    ReplyDelete
  3. lựa chọn khó giữa 1 người mình yêu nhiều hơn và 1 người cũng có tình cảm với mình. Người ngoài thì sẽ thấy rằng Shaun sẽ hợp vs Carly hơn nhưng nếu người từng chải rồi sẽ hiểu rằng Shaun vẫn sẽ thích Lea hơn. Đôi lúc người ta chọn lấy thứ mình muốn nhất và để mất tất cả. Đôi lúc ở với người mình yêu là có thể thoải mái nói chuyện tự nhiên làm điều mình muốn muốn được gần hơn đụng chạm và thoải mái hơn. Mình thấy việc Shaun ở bên Lea thì Shaun rất thoải mái ko phải gồng mình lên làm điều mình không muốn. Có lẽ đó sẽ là lựa chọn của mình, mình thật sự muố Shaun nói rằng thích Lea và chia tay vs cả Carly. Nhưng thế có lẽ là Shaun sẽ giống mình và kết quả sẽ như trên =))

    ReplyDelete
  4. Ngay ở phần đầu tiên shaun đã có rung động với lea và bày tỏ Nhưng cô chuyển đi họ vẫn giữ trạng thái người theo đuổi và người nhận theo đuổi em đã mong họ yêu nhưng k lea đã là tổn thương shaun khi cô ấy quay lại và bảo chỉ là bạn và đem người yêu cùng vào ở phòng bên cạnh phòng shaun.điều đó khiến cậu ấy bị tổn thương và những tình cảm với lea chỉ còn là bạn. Nhưng với carly thì khác. Shaun biết rõ mình cần gì và mình nên chọn ai.shaun là người k nói dối và cậu ấy bảo yêu carly thì chính xác là thế. Mà shaun sao lại mấy tất cả, shaun chả mất gì mà giờ có thêm 1ngừơi yêu shaun thôi. lea chỉ là bạn k phải người shaun yêu

    Mình nghĩ shaun hợp vs carly hơn . carly ko ở bên shaun lâu như lea nhưng lại ở bên lúc shaun cần nhất ( đoạn shaun bị đấm phụt máu ý) còn lea như kiểu mối tình đầu vậy khó quên nhưng thường khó đến dc
    vs nhau . Giữa một người mk yêu nhiều hơn vs 1 người quan tâm mk đúng những lúc mk cần nhất thì nên chọn ý sau . Sống vs nhau thì tình yêu là chưa đủ còn phải biết quan tâm người kia những lúc họ cần thì ms bền chặt dc.
    P/S : Đấy kinh nghiệm qua những bộ phim mk xem thôi ae thấy sai đừng chửi nhé.

    ReplyDelete
  5. tui nghĩ t hiểu chút chút tập 11. nếu bạn cần một người giúp bạn vượt qua những nỗi buồn, chia sẻ những niềm vui, đem đến cho bạn cuộc phiêu lưu, thì, ai cũng đc nhỉ, chỉ cần cá tính một chút, hiểu bạn, hợp sở thích. bất cứ ai cũng đc, chỉ cần bạn gặp và ấn tượng người đó đầu tiên. nhưng người bạn cần nhất vẫn là người sẽ vì bạn, ở bên bạn, chịu đau đớn vì bạn, điều đó khiến mọi thứ có giá trị và ko thể thay thế được. btw, chỉ mới tập 11 thôi, tui ko biết tui sẽ nhận đc điều gì tiếp theo *đội mũ bahi*.

    ReplyDelete
  6. Mình thích Carly hơn Lea, căn bản do diễn viên nữ ko đẹp chứ ko phải do tạo hình diễn viên và kịch bản, mình đã ko ưng bà Lea lúc bả làm tình vs ng khác trong lúc có cả Shaun. Nên Shaun đến vs Carly hợp ý mh ghê :3 Vui nhất đoạn s2 Bả Lea tưởng Shaun sẽ mời bả đi hẹn hò, cuối cùng Shaun lại hẹn Carly >_< Vui dễ sợ.

    Thích Carly thêm cả vì dám công khai yêu người tự kỷ. Và luôn thông cảm, đối xử với Shaun như một người hoàn toàn bình thường. Chỉ có một điều không bình thường là tình yêu của họ không có tình dục, đó là một thiếu khuyết rất tiếc trong tình yêu đôi lứa. Thương Carly khi cô ấy khóc lúc tưởng đạt được sự hòa hợp rồi. Nhưng Shaun ko thể vượt qua được. Mà Carly vẫn thương yêu và ở bên Shaun. Cô ấy ko rơi nước mắt, nhưng giây phút ấy nhìn vào mắt cô, ngta hiểu cô đã khóc.

    Diễn viên quả thật đóng quá đạt.

    ReplyDelete

Post a Comment